het Friese land

het Friese land
mooi en weids

3 apr 2011

Mag ik me eerst even voorstellen?

Beste lezer of lezeres, omdat ik al vele jaren in Finland woon en werk (al vanaf 1971) en door mijn werk regelmatig en op allerlei manieren geconfronteerd ben met relaties tussen Nederland en Finland (op menselijk terrein, op taalgebied etc.), lijkt het me goed en wellicht ook voor anderen interessant, de actualiteit van deze relatie regelmatig te bespreken. Bijvoorbeeld door te melden, wat er in media over Nederland zoal gezegd wordt en zo mogelijk ook het waarom ervan daarbij ter sprake te brengen, of ook, wat Nederlanders hier in Finland actief realiseren. Vooral hoop ik op respons van de kant van de lezer/es. Dus wellicht op deze manier kan er een discussie ontstaan, ik zou het erg op prijs stellen! Met hartelijke groet, Pietu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten